Kalp doktorları fuzuli işler peşinde paralanıyor, uygarlığımızda ki cümle hastalık, yeterince sevilmemek, kendini ve başkalarını sevmeyi bilmemekten kaynaklanıyor. Yani kapakçıkları yağlamayı boşverip evvela bu kadim beceriksizliği tamir etmek icap ediyor.
Vedalaşılmadığında ayrılık eksik kalıyor, ayrılmaktan çok koparılmaya benziyor. Yırtılmaya, sancılı ve huzursuz bir şeye. Galiba insan sadece eşiyle dostuyla değil indiği otobüsün şoförü ile bile vedalaşmalı. Huzurlu ayrılıkların yolu, ılık vedalardan geçiyor.