Her güncellemeden sonra bu uygulamadan soğuyorum. Şimdi de alıntı paylaşımı ve taslaklara kaydet kısmını mahvettiler. İki üç kere kaydedip bir kaç kere paylaşmışım. Bırakın uygulamayi güncelleme getirmeyin 1000Kitap Destek
Kendi değerimizdekilerin ya da kendimizden üstün olanların pisliğini neden pislik saymıyoruz? Biz ancak kendimizden aşağı gördüklerimizin pisliklerinden iğreniyoruz. Bizim pislik anlayışımız biraz şey... Yani biraz daha pis.