Nurşivan Erdemir

“Sıkılırsan güneşten, gece oluruz erkenden... Sen istersen.”
Reklam
Ben aşkın gündüzleri gece, geceleri gündüz yapabilecek kadar güçlü olduğuna inanıyorum. Eğer ben aşık olduğum adama aşkımı ispatlayacaksam gecelerini gündüz, gündüzlerini gece yapabilmeliyim. O yüzden duvarına " sıkılırsan güneşten , gece oluruz erkenden." Yazmak isterdim.
Bu fırtınaya bıraksam kendimi, günlerdir aradığım yıldızıma gider miyim ey gökyüzü, söyle. Açayım mı kollarımı? Olü de olsam götürür müsün beni ona?
Edebiyat