En büyük devrim kendi içimizdeki kötülükleri kabul ettiğimizde başlar.
İşte asıl büyük değişim de o zaman başlamış olur.
Bir insan ancak kendisini değiştirmeye cesaret edebiliyorsa, dünyayı değiştirmeyi de başarabilir.
İnsanın mutsuzluğunun temelinde, yalnız kalamama yetersizliği yatar. Çünkü yalnızlık karanlıktır. İnsanlar en çok karanlıktan korkarlar. Karanlık kendi kendinle yüzleşmektir. İnsanlar en çok kendileriyle yüzleşmekten korkarlar.