Fatmanur

Herkesin öyle bir hikayesi yok muydu? Başlayıp da bitiremediği. Çünkü kimsenin dinlemediği... İçine atmak, diye bir şey varken, anlatmaya ne gerek vardı?
Sayfa 285·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Belki de hayat, yanlış anlayınca güzeldi. Sadece yanlış anlayınca. Ama her şeyi...
Sayfa 280·Kitabı okudu
Edebiyat
"Ya hayatlarının anlamını bulamayanlar? Onlar ne olacak?" "Onlar da, göğüslerinde bir et parçasıyla canlı canlı çürüyecekler. Ve buna da, yaşamak deneye devam edecekler!"
Sayfa 251·Kitabı okudu
Edebiyat
İnsanlardan geriye kalanlara mezar taşı denirdi.
Sayfa 244·Kitabı okudu
Edebiyat
Bir taşla kurmuş olduğu dostluktan kimsenin haberi yoktu. Aslında bundan haberi olacak kimsesi de yoktu.
Sayfa 237·Kitabı okudu
Edebiyat