Özellikle kimselerin uğramadığı, sabah saatlerinde evde bana eşlik eden pek çok arkadaşım olur.Ağaçlar, güneş, çakıl taşları aslında bizi yalnızlığa sürükleyen, çoğunlukla başkasıyla karşılaşmaktır.
Yürüyüşe yalnız çıkılmalıdır. Çünkü yürürken özgürlük elzemdir, keyfînize göre durabilmeli, istediğiniz yola sapabilmelisinizdir.Ritminizi bizzat kendiniz belirleyebilmelisinizdir.