Peki efendim attığınız yoruma göre gidelim bundan 4 sene evvel Wattpad kitaplarını gereksiz ön yargı ile eleştirmemek için okudum. İlla arada çok istisnalar vardır. Ama benim okuduğum kitaplar tiksindirici türdendi ve bunu yazan insanlar bunu düşünmemiş ama kitap yazmışlar üstüne yayın evleri ile anlaşmışlar ve yayın evleri kabul etmiş. Benden biraz daha küçük bir kız kardeşim var ve buna maruz kalmasını istemiyorum özgür bir birey olarak bunları okuyabilir ama belki de yeni başladığı kitap serüvenini bu kitaplar yüzüne bırakacak ya da hayatı boyunca mafya babası olacak kocasını bekleyecek ona ailesinin diretmediği şeyleri bir kitap bakın kitap diyorum benimsetecek. Benim kardeşim bu yaşlarda çocuk kalbi okumak yerine Wattpad okuyor ve hayatını buna göre çiziyorsa bir yanlışlık vardır efendim illa ki. Saygı da bir yere kadar. Yanlış fikirler hayatlara mâl olur lütfen.