Kitapta köyde tüm sevdikleriyle birlikte yaşayan ,hayat dolu ,çok zeki bir çocuğun gözünden olayları okuyoruz.Bıcır bıcır bir kitap .Beni çocukluğuma götürdü.Sanki okurken ben de o yaşlardaydım.
Bence çocukların gözünden yazılan kitaplar ayrı bir takdiri hak ediyor .Bize o masumluğu hatırlattığı için.
Kendi çevremdeki gençlere ,çocuklara önereceğim.Yolculuklarda okunabilecek yormayan ,akıcı bir kitap .Şermin Yaşar'ın diğer kitaplarını da okuyabilmek dileğiyle .