Bu aylarda soğuktur dışarısı.Belki içeri almanı bekleyen bir kuş gelmiştir pencerene.Yalnızlığına tebessüm olup geceyi seninle beraber sabaha kavuşturmak için...Gülmez ,ötmez belki ama gözlerini her daim açıp dinler seni.
Belirli bir yaştan sonra gidenin ardından bir damla gözyaşı dökecek kadar bile üzülemiyor insan .Özlüyor bir zamanlarki rezil rüsva olmayı göze alacak kadar sevmeyi.Velhasıl , Allah gönlümüzü aşksız , soframızı aşsız bırakmasın.