Nur

İnsan mutluluğu , mutsuz eden her şeyi kendinden uzaklaştırabildiği kadar hisseder.
Reklam
Bu hayatta her gün yeniden öğrendiğim tek şey : İnsan biriktirmenin , para biriktirmekten daha önemli olduğudur.
Bu aylarda soğuktur dışarısı.Belki içeri almanı bekleyen bir kuş gelmiştir pencerene.Yalnızlığına tebessüm olup geceyi seninle beraber sabaha kavuşturmak için...Gülmez ,ötmez belki ama gözlerini her daim açıp dinler seni.
hiç şaşmaz
Sarışını esmeri filan anlamam ; sevilen her kadın güzeldir.
Belirli bir yaştan sonra gidenin ardından bir damla gözyaşı dökecek kadar bile üzülemiyor insan .Özlüyor bir zamanlarki rezil rüsva olmayı göze alacak kadar sevmeyi.Velhasıl , Allah gönlümüzü aşksız , soframızı aşsız bırakmasın.