Pişmanlıkların acısını değil de tecrübesini geleceğe taşıyanlar daha akıllıca davranır.Acısını taşıyanlara ise rastladığı herkes birer yara bandı olur ve hiçbir gönülde barınamaz...
O an artık hayatın iniş çıkışlarında rastgele yaşayan iki ayrı insan değil ,birbirlerine kenetlenmiş bir kadın ve bir erkektiler...Kendini tanımasını sağlayan bu adamın yanında bir kadın olduğunu hissediyordu.