Ben 4 kitapıda okuyub geldim. Çok güzel bir serüvendi. Okumanızı tavsite ediyorum.Konusu bir adamın bir çoçuk yurduna girip çoçukları yarasa damgası ile damgalamısı ve çoçuklar 20 yaşına vardığında onları öldürmesiyle ilgili. Ve bu çoçukların eğitilmesi.Aynı zamanda çoçuklar önceden çok yakınlarmış amma hayat onları ayırmış. Amma sonradan eğitildikleri zaman bir araya geldiler.4 cü kitap ayrı bir duygusal ve güzeldi.