Nyx

Nyx
@Nyx505
𖣂
İntihar, aklımda yankılanan tek kurtuluş; ne cesaretim var buna ne de yaşamaya, sadece karanlıkta tükenişimi izliyorum.
1000Kitap
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İntihar önümde duran tek çıkış kapısı; ne içeri girebiliyorum ne de arkamı dönebiliyorum, sadece boşluğun beni çağrışını izliyorum.
1000Kitap
Varoluş, içimde bir zehir gibi dolaşıyor; ne kurtulabiliyorum ne de tükeniyorum, sadece karanlığın beni yavaşça yutmasını bekliyorum.
1000Kitap
İntiharın eşiğinde duruyorum; ne bir adım ileri atabiliyorum ne de geri dönebiliyorum, sadece yok oluşu izliyorum.
1000Kitap
İntiharın eşiğinde, ne ağlayacak göz kalır ne tutunacak bir dal; sadece sessizce tükenen bir insan."