Nyx

Nyx
@Nyx505
𖣂
"Varoluş, ruhun hiçlik girdabında savrulurken, acının ve anlamsızlığın pençesinde kendini tüketmesidir."
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yaşam, anlamını ararken harcadığımız bir yolculuktur; belki de anlam, o arayışın kendisindedir."
1000Kitap
Ben gereksizim. Bu dünyada ne bir sebebim var ne de bir yararlılığım. Tesadüfen buradayım, üstelik burada olmam beni rahatsız ediyor.
1000Kitap
Kalbim, sesini duymadığı birine çırpınıyor; belki duysa da sessiz kalırdı...
1000Kitap
Varoluş; bir şeyin olduğu, var olduğu anlamına gelmez. Bir şeyin var olması, bir şey ifade etmesi, bir anlam taşıması demek değildir. Varoluş sadece orada olmaktır.
1000Kitap