aa

aa

, bir kitap okudu
9/10
·280 syf.·
22 günde okudu
·
2018 5. kitabı
Franz Kafka
7.1/10 · 65,9bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yeryüzünde hiçbir insan, hiçbir insana benim sana yaptığım kötülüğü yapmamıştır. Bütün bunlara rağmen gel. Sana gel diyecek kadar yüzsüz ve alçaksam, ne halt edeyim, öyleyim işte. Fakat gel. Ve benden nefret ederek, beni hor hakir görerek de olsa, beni bir daha yalnız bırakma.
Oradaki yaşamını, evini, yolları, pencerenden neler gördüğünü,yemeğin nasıl olduğunu, her şeyi yazarsın bana, değil mi? Ben de o yerlerin yabancısı olmam, oralarda da seninle yaşarım.
Sayfa 185·Kitabı okudu
Edebiyat
Gülünç denecek kadar acınacak insanlarız.
Sayfa 185·Kitabı okudu
Edebiyat
Kimi zaman yalnız kalabilmek, mutluluğun ilk koşulu.
Sayfa 105·Kitabı okudu