Olric

palyaço
kaç kişiyi öldürdüm düşlerimde kaç kilo çekerdi yalnızlık kaç kere ezildim altında yaz yağmurlarının belki de palyaçolar ağlardı pazartesi sabahları her sirk geldiğinde ağlamaklı olurduk hep ağlamaklı olurduk gülünecek halimize kim sevmezdi çiçekleri filan “ben sevmezdim” dedim, “yalan” dedi bunu palyaço söyledi, palyaço söyledi ben yazdım yazdım, yazmasam ağlayacaktım herkes ağlarmış biraz, ben de ağladım sırf bu yüzden mi ağladım alçaklık gibi bir şey oldu bu biraz biraz birazdım her şeyden dün biraz sinirlenmiştim mesela yarın bir kadını seveceğim biraz biraz biraz kör oldum bügünlerde ama rakı kadehlerini boşaltmayın eksilmesin hiçbir şey hiçbir şeyden dahi olsa kalsın biraz
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
En iyi yüreğiyle görebilir insan. Gözler asıl görülmesi gerekeni görmez.
Geçmişi unut Koy bir kenara Yeni bir sayfa aç Kurtar benliğini dünden Bugünün çocuğu ol Bütün bilgeliği ve gülümseyişiyle gençliğin Şu anı hiç terk etme ne olur Sonsuza uzanan şu günü, terk etme.
Mevlana
Aşk halinde geçsin, bu fani ömrüm Hülyalı bir serhoş kadar bulutlu Ben ben miyim, değil mi suali olmasın Kendi sokaklarında kıblesiz yolcu Bir ayaz vursun da tenim duyayım Kör olsun karanlık çevrem bileyim Bir şenlik bahçesinde oyun dizeyim Devri devran içinde mihmandar yolcu youtube.com/watch?v=gWoR_2x...
Türkiye standartlarında iyi olmak çok zor! Kendince iyi olma çabası... Nasılsın? İyi olmaya çalışıyorum! Ya da iyiyim diyerek kendimi kandırıyorum... Türkiye de yaşayıpta iyi olmak çok zor arkadaş! Bu kadar basit...