Kitap ince görünse de aslında içinde yazanlar gençliğimiz için güzel cümleleri içermektedir. Ülkemizin geleceği olan gençlerin bu kitabı okuması gerektiğine inanıyorum.
Hayatın ve tutacağın yol hakkında kararsızlığa düşüp de bir ışık aradığın zaman, fikrini ve görüşünü soracağın kimseyi iyi seç. Düşün ki, isabetsiz bir fikirden hareket ederek verdiğin karardan ömür boyunca pişmanlık duyman mümkündür. Fakat isabetli bir fikirden aldığın ışık da bütün ömrünce yolunu aydınlatır.