Şafağın ilk ışıklarını, günün ilk gölgelerini "yine sen" diyerek karşılamış. Yükselen güneşi, yol boyunca uzanan ağaçları "yine sen" diyerek selamlamış. Ayakkabısına giren çakıltaşlarına, saçını dağıtan rüzgâra "yine sen" demiş. Yine sen ilahi güç, yine sen evrenin ışığı! Her nefesinde, her adımında bütün yaradılışı selamlamış. Yoluna çıkan insanların yüzlerini, saçını ıslatan yağmuru...
Her şeyi ama
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Onun o uğursuz izleri hayatıma hep zehir akıtacak.
“Zehir” diye yazdım ya, onun damgasını her zaman bağrımda taşıdığını, taşıyacağımı söylemek istiyorum.
Ama birçok erkek ve kadın, insanları sadece ihtiyaç duymaz-biz ihtiyaç duyarız.
Bu ihtiyaçla kontrol edilerek yönetilmeye başlayabiliriz.
İnsanlara çok fazla ihtiyaç duymak problem yaratabilir.
Diğer insan mutluluğumuzun anahtarı haline dönüşür.
Diğerlerini hayatınızın merkezine koymanın ve onların yörüngesine girmenin ilişki bağımlılığıyla el ele ilerlediğine ve bunun duygusal güvensizlikten kaynaklandığına inanıyorum.
İçinizdeki korkmuş, kolay kırılabilir, ihtiyaç içindeki çocuğa sarılın ve onu besleyin.
Ne kadar büyürsek büyüyelim, bu çocuk hiçbir zaman tamamen kaybolmaz.
Stres çocuğun yüksek sesle ağlamasına sebep olabilir.
Hiçbir sebep yokken ve hiç ummazken bu çocuk ortaya çıkıp ilgimizi talep edebilir