Kenan Bey'in annesi, o daha çok küçükken
bir yıl, belki de daha fazla bir süreyle onu bırakıp gitmeseydi,kaderi yine de böyle mi olurdu? Babası ogluna biraz sahipçıksaydı, onunla ilgilenseydi, oğlunu emanet ettigi babaanne o çocuğabiraz sevgi ve şefkat gösterebilseydi o yaralar yine bu kadar derin olur muydu? Ve o çocuk ileriki yaşamında baglanmaktan ve terk edilmekten bu kadar korkar mıydı?