Kitabı okurken utandım. Evet utandım. Kendine “istanbullu” diyen birinin, istanbulu hiç bilmeyişini anlamasından kaynaklanan bir utanç bu..
Kitap gerçekten küçük sırlar veren bir dükkan adeta. Küçük sırlar, kara kalem resimleriyle uyumlu.
Fatih istanbulu alınca sırlarını ve dedikodularını da almıştı...