Büyükler bir yana, toplum içinde birazcık sivrilen yani topluma söyleyecek birazcık yeni bir şeyleri bulunanlar, doğaları gereği, tabi kimi az,kimi çok birer suçlu olmak zorundadırlar.
Hayır, ben dünyaya bir kez geldim ve bir daha gelmeyeceğim. "Genel mutluluk" falan bekleyemem... Ben kendim için yaşamak istiyorum yoksa hiç yaşamayayım, daha iyi...