DİCLE YİKİT

DİCLE YİKİT
@Oblomov_53
Kitap okumayı , film izlemeyi ve bir şeyler çizmeyi seven bir oblomov
Edebiyat toplumun aynasıymış , yani aynaya benzetebilirmişiz onu. Tutkular, düşünceler her şey apaçık görünürmüş bu aynada. Toplumun kötü yanlarını kimseyi incitmeden, güzel güzel eleştirirmiş. İnsanları eğitirmiş.
Sayfa 91 - İletişim yayınları·Kitabı okuyor
Reklam
Edebiyat iyi bir şey. Derin anlamlı bir şey! İnsanın yüreğine güç veriyor, onu eğitiyor…
Sayfa 90 - İletişim yayınları·Kitabı okuyor
Hayatta kalan son dostumu ölüme vermekten korkuyor gibi sokuldum ona…
Sayfa 81 - İletişim yayınları·Kitabı okuyor
Susmak, yaralanmış insanların en büyük düşmanıdır.
Sayfa 195 - İthaki yayınları·Kitabı okuyor
Bu dünyadaki en görünmez acılar, bir çocuğun çektiği acılardır.
Sayfa 190 - İthaki yayınları·Kitabı okuyor
Reklam