Slmlar
Bu kitabı iyiki okumuşum çünkü çok yönlü yazarların her zaman kitaplarından bir sürü şey öğrenebilirsiniz. Orhan Pamuk’un her kitabı ayrı bir dünya ve okudukça o dünyalara sizlerde dahil oluyorsunuz.
Kar kitabı tam bir Türkiye kuş bakışı olmuş . Gerçekten de o dönemler Kürt Türk , laik islamcı, sağcı solcu gibi ayrımlar vardı hatta çokta keskindi . Kar kitabında Orhan pamuk bu olaylara her iki tarafında bakış açısıyla bakıp bizlerin okumasına sunuyor . Birazda bu yüzden çok hoşuma gitti