Daha serüven beklediğim bir kitaptı. Bu yüzden önyargılı yaklaşmamdan kaynaklı sıkıldığım noktaları oldu. Aşkı içten hissedemedim. Onun dışında yazım gerçekten güzel ve akıcıydı. Bazı kullanılması unutulmuş kelimeleri hayatıma tekrar kattı. Dönem kitabı olarak üzerinde çok düşünülmüş, araştırılmış olması aşikar.