Uzun zamandır bu kadar eğlendiğim bir kitap okumamıştım. Yer yer Kahkaha atmamı sağladı. Sıcacık aile- arkadaşlık ve mahalle Ortamın bayıldım. Keşke Bursa da yaşasaydım dedim okurken :) Ayrıca Nil üzerinden ülkemizin genç kızlarının ortalama olarak maruz kaldığı baskıyı çok güzel anlatmış, hiçbir şey ütopik değil. Bir kadın olarak çok fazla bağ kurabildim kitaptaki kısıtlamalara. Kesinlikle okunmalı
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yazarın okuduğum ilk kitabıydı ve çok beğendim. İçi dolu dolu, hem bir şeyler öğrenip hem de romantik komedi okuyorsunuz. Ayrıca güçlü kadın karakter teması saygı duyulacak şekilde.
Okuduğum ve beni en çok etkileyen kitaplardsn biri. Tarihi roman okumayı seven mutlaka okumalı. Akıcı, sürükleyici bir dil ve enfes bir olay örgüsü ile kurgulanmış bir kitap