📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Uzun zamandır bu kadar eğlendiğim bir kitap okumamıştım. Yer yer Kahkaha atmamı sağladı. Sıcacık aile- arkadaşlık ve mahalle Ortamın bayıldım. Keşke Bursa da yaşasaydım dedim okurken :) Ayrıca Nil üzerinden ülkemizin genç kızlarının ortalama olarak maruz kaldığı baskıyı çok güzel anlatmış, hiçbir şey ütopik değil. Bir kadın olarak çok fazla bağ kurabildim kitaptaki kısıtlamalara. Kesinlikle okunmalı