"Ona ne kadar muhtaç olduğumu şimdi anlıyorum.Ben hayatta yalnız başına yürüyebilecek bir insan değildim.Daima onun gibi bir desteğe muhtaçtım.Bunlardan mahrum olarak yaşamam mümkün değildi.-Buna rağmen yaşadım... Ama işte netice meydanda... Eğer buna yaşamak demek caizse yaşadım..."