Değerliyim çünkü Sen yarattın. Güzelim çünkü Sen yarattın. İyiyim çünkü Sen yarattın. Bütün güzellikler Allah'tan.
Kendimizi beğenmediğimizde, layık görmediğimizde ve üzüldüğümüzde daima hatırlayalım.
Allah değersiz bir şey yaratır mı hiç? Allah lüzumsuz bir şeyle uğraşır mı? Allah seni değerli görüp yaratmışken sen kendini nasıl değersiz görebilirsin?