Olan bitenlere inanmalı, tanrılara inanmadan önce!
Çünkü kimse inanmazdı,
insan soyunun böyle günlere geleceğine.
Uçurumun kıyısından çokça dönmüş, şimdi yüksek bir tepede;
ama görmüyor dökülen kanları;
insan, insan olurken doğanın pençesinde.
İnsana inanmamış, tanrı inananları!