“İyi ki birbirimizin beyinlerinden geçenleri okumuyoruz…” dedi.Ama kitaplar var dedim.Onlar bir çeşit beyin okuma değil mi? “Onlar o beynin yüzde 1 i.Kim bilir o beyinlerde daha ne cevherler var sırasını bekliyorlar “dedi.(29.Aralık 2023 İstanbul)
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Benim Adım Kırmızı tarihe yolculuk etmek çok güzel. bizim olanın içinde kendimce canlı ve zengin, merak uyandırıcı ve kırmızı .olaylar bu rengin içinde geçiyor sanki ama aynı olayları günümüzde de yaşıyoruz o yüzden sadece PostModern değil .Eski ve yeni hiç değişmeyecek ve değişmez de .kitabı üniversitedeyken okumuştum .polisiye aşk ikilisi beni bu kitabı okumaya zorladı iyi ki de öyle olmuş.