Hayatı keşfetmeye çalışıyorum... Hayatın çok farklı kulvarları var, ve ben öğrenmeyi seçtim, öğrenmek, bilmek, farklılıkları keşfetmek, ve biraz da gizem ve gerilim..
Geçmişe yolculukta güzel bir anlatım olmuş, hikayeler ve sırlar, insanı etkiliyor. Gerçeklerle dolu bir tarih günümüze ışık tutuyor. Şahsen beyendim...
Belki iddialı olacak yorumum lakin benim ifadem,:İmanının seviyesini ve inancının tutkusunu görebilp öğreneceği bir kitap, en başta kitap yorucu gelebilir, ama pes etmeden kitabı anlayarak yaşayarak okuyanlar, kitabın kendilerine ve hayata bakış açılarına çok şey kattığını görecekler...