Bazen insanların özgüvenine hayret ediyorum ya da cahil cesaretine diyelim. Adam 50 tane kitap okumuş "Kafka'nın bir balon olduğunu düşünüyorum" diyor. Ya sen bu kanıya varacak yetkinliğe nasıl ulaştın kardeşim, Kafka'nın kaç tane kitabını okudun mesela? Sadece Dönüşüm'ü okumuşsun, onu da hikaye kitabı gibi okumuşsun zaten. Metaforları, yazarın iç dünyasını bilmezsin sonra gelir adama balon dersin. Hayret ki hayret vallahi!