-Ben babama sordum, dedi. Babam dedi ki: -Çocuklar vicdan azabı çekmezler.
Çünkü vicdan azabı çekilecek olaylar için, daha zamanları olmamıştır.
Vicdan azabı çekilecek işler yapmak için büyümek, büyük adam olmak gerekir.
Mektubunda, benim babamın da öğrenciyken birinci olup olmadığını merak ettiğini yazıyordun. Ne yazık ki, babam sınıfın birincisi değil. Çünkü, hiç okula gitmemiş.
Okula gitmiş olsaydı, o da bütün babalar gibi, sınıfının hep birincisi olduğunu söyleyecekti bana elbet...