Kendincebibloggirl

Hayatım bir film olsaydı, izlerken ya uyuyakalır ya da yarısın­ da çıkardım.
1000k
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bugün ölebileceğinizi düşündünüz mü biricik okur? Hatta şu anda, şimdi, şuracıkta ruhunuzu teslim edebileceğinizi?
1000k
Yahya Kemal 'Birçok gidenin her biri memnun ki yerinden I Birçok seneler geçti; dönen yok seferinden' derken yanılıyor muy­du?"
1000k
:D
"Reenkamasyona inanıyor musunuz efendim?" "Ben bu yaşta, rezervasyona bile inanmıyorum" dedim.
1000k
"Hayatımız asla normale dönmeyecek ... değil mi?" "Benim anladığım, en muntazam hayat bile normal değildir. Her şey ... cehennemde normale dönecek. Ya da cennette ...
1000k