Neslihan

Neslihan
@Okumakmutluluk
Çocuk Gelişimi Öğrencisi
186 okur puanı
Şubat 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Yaşayanlar unutmuştu bizi Biz öldüğümüzle kalmıştık.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Büyüdükçe büyümeme isteği...
Peki ya sizin hiç fotoğrafını açıp yüzünün en ince ayrıntısı kadar, incelediğiniz biri oldu mu..?
"Bazen sadece yorgun oluyor insan. Ne küs, ne yalnız, ne de aşık."
Belki de hayatımızı değiştirecek insan, yolda yürürken sessiz sedasız geçmiştir yanımızdan