Bir okur

Bir okur
@Okur08
Nasılsa anlamıyor kimse kimseyi, öyleyse uzun uzun susalım... (Alıntı)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çocukluğumuzda da bir şeyin doğru gittiği yoktu da dogrulacak sanıyorduk büyüyüp yüklerimiz altında ezilip kalmadan önce
Kalabalık yalnızlığın çığ gibi büyüdüğu, hiçbir yere sığamadıgın, kimsesizliğinde boğulup kendi içine sessizce gömüldügun bu dünya;değmez hiçbir şeye değmez...
"Dünyanın bu delirmiş çağı da bu alçalmış, bu obur, bu bencil çağı da geçecek ama ne zaman geçecek?"
İnsanlar düşlüyorum eteklerini gökyüzünden topladıkları yıldızlarla doldurmuş ellerinde ışık yüreklerinde hüzün ve karanlık...