Esas Sorun Yaşamadığımız İçin Pişmanlık Duyduğumuz Hayatlar Değil. Sorun Pişmanlığın Kendisi. Büzüşmemize, Kuruyup Kalmamıza, Kendimizin Ve Bütün İnsanlığın En Büyük Düşmanı Olduğumuzu Hissetmemize Neden Olan, Pişmanlığın Ta Kendisi. Olası Hayatlarımızdan Herhangi Birinin Bundan Daha mı İyi Yoksa Daha mı Olacağını Bilemeyiz. O Hayatlar Yaşanıyor, Evet, Ama Biz de Yaşıyoruz Ve Asıl Bu Yaşantıya Odaklanmalıyız...
Herkesin kendine özgü yetenekleri ve şartları olduğundan, herkes kendine özgü gelişimini sağlayarak kendi adına düşünmeli ve kendine ait bireysel yorumunu oluşturmalıdır. "Bu, aynı zamanda her bireyin yaratılıştan farklı olmasındaki anlamı da göstermektedir".