“Bundan 5 yıl sonra kendini nerede görmek istersin ?” diye sorarlar ya bazen, ben hiç düşünmüyorum mesela. Nerede olduğum önemli değil çünkü. Nerede olursam olayım kıkır kıkır gülerken bulmak istiyorum ben kendimi.
Bir savaştan çıkmış hiç kimse, artık aynı kişi olamazmış. Kazanmak kaybetmek gibi olaylar komple yalanmış. En önemlisi “ben elimden geleni yaptım” kadar güzel bir cümle yokmuş.