Bukowski'den eski sevgilisine not;
"Biliyor musun Linda, hiç kimse vazgeçilmez değildir, ve hiç kimse, kendini vazgeçilmez sanan biri kadar aptal değildir.
Şüphesiz şu hayatta verdiğim en doğru karar, kendini vazgeçilmez sanan bir aptaldan uzaklaşmak oldu.
Hoşça kal."
"Bir seviyi anlamak
Bir yaşam harcamaktır,
Harcayacaksın.
Seni yaşayacağım, anlatılmaz,
Yaşayacağım gözlerimde;
Gözlerimde saklayacağım.
Bir gün, tam anlatmaya...
Bakacaksın,
Gözlerimi kapayacağım...
Anlayacaksın." Özdemir Asaf