Sena Nur Türk

Yazar ve okur ilişkisi
Yazarla okur asla düşman olmamalıdır. Eğer olursa yazarın dehasının okurun dehasından üstün yanı olmayacak ve kitap beğenilmeyecektir.
Düşünce
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Aptallık mıdır mutlu olmak?
Bazen bir genç olarak çok yetersiz olduğumu düşünüyorum ama çevreme bakınca düzgün konuşmasını bile bilmeyen insanların var olduğunu ve onların benden daha mutlu gözüktüğünü görmek bana çok acı geliyor. Bu durum kendimi beğenmişlikten değil çünkü biliyorum ki herkesin mutlu olmaya hakkı vardır. Peki ne derece? İşte asıl soru da bu değil mi?..
İnsan ve Duygular