Sonsuzluğa giden bir mutluluk yoktu dünyada. belki de kısa süreli mutsuzluk ve acı sonrasında tekrar mutluluk yakalanır ve yaşamaya devam edilir. Ama mutsuzluk ve acı her yanını sarmışsa insanın kendisinin de mutlu olması beklenemez
“Tanrı’ya beni uğursuzluklardan koruması için dua etmiyorum. Böyle durumlarda beni umutsuzluktan koruması için dua ediyorum. İnan, tanrı bir elini bıraksa öteki elinden tutar.”