Kitabı okurken adeta ben de kendi çocukluğuma gittim. Yazar Ömer'in Çocukluğunu anlatırken ben de kendi çocukluğumda yolculuk ettim. Ailenin kutsallığını, büyüklere saygıyı, sevmeyi ve sevilmeyi, yetinmeyi bilmeyi, büyüklerin sözünü dinlemeyi... vs. daha birçok güzel şeyi anlatan bir kitaptı. Ben okurken oldukça keyif aldım. Dilerim hala okumamış olanlar da en yakın zamanda okur ve keyif alır.
Ömer'in ÇocukluğuMuallim Naci · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20197,9bin okunma
Ahh! Yine bir kitabı yarım bırakmanın hüznünü yaşıyorum. Dr. Yalom'un keşke anılarından önce diğer kitaplarını okusaymışım. Çünkü diğer eserlerini önce okumuş olsaydım, yazarın hayatını da merak ederdim ve bu kitaba öyle başlardım. Demek ki her kitabın bir okunma zamanı var... Bu kitapla da bunu öğrenmiş oldum. Gerçekten çok üzgünüm kitabı yarım bıraktığım için. İnşallah kendimi kitaba hazır hissettiğimde tekrar başlayabilirim...