Mısırlı Feminist yazar Neval el Seddavi'nin idam mahkumu bir fahişeyle yaptığı görüşme...
Firdevs'in hikayesini baştan sona okuyunca o savunmasızlık, o pasiflik, öğrenilmiş çaresizlik kahrediyor insanı.
Kesinlikle okunmalı. Zor olsa da...
Trier'in Dogville'ini hatırlattı bana.