"Biz insanlar...iyi günlerin çok az ve kötü günlerin fazla olduğundan yakınıp dururuz. Oysa Tanrının bize her gün için bahşettiği güzel olanı görebilmek kadar açık bir yüreğimiz olsaydı, kötü olanlara dayanabilecek gücü bulabilirdik."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öncelikli olarak kitap tek bir hikayeden değil bir çok hikayeden meydana geliyor açıkçası başta tek bir hikaye sanarak okumaya başlamıştım. Hikayelerde olaylar oldukça hızlı bir şekilde gelişiyor. Anlatım tarzı ise oldukça günlük, Anadolu dili diyebiliriz.
Buraya kadar fikrimi okuduğunuz için teşekkür ederim