Şunu belirtmek isterim ki kitaba ilk başlarken neler oluyor diye anlamıyorsunuz daha sonra bunlar gerçek mi diye tekrar okuyorsunuz. Kitap o kadar değişik bir bakış açısı ile yazılmış ki. Herkesin mutlaka bu bakış açısını görmesi gerekir. Özellikle son bölüm olan burun bölümü beni çok etkiledi.
Düşüncelerimi okuduğunuz için teşekkür ederim.
Öncelikli olarak şunu belirtmek isterim ki kitabın konusu seçimi pek iç açıcı değil. Yazar kitabı yazarken kendi hayatından alıntılama yapmış. Güzel yönleri ise oldukça fazla;
• İnsanın şehirden uzaklaşıp doğa ile iç içe olması harika bir şekilde anlatılmış.
• İnsanın kendi düşüncelerini dinleme, anlama çok güçlü.
• En mükemmeli tasviri çok güzel okudukça okumak istiyorsunuz.
Fikrimi okuduğunuz için teşekkür ederim.
"Tanrıya 'Onu bana bağışla!'diye dua edemiyorum yine de o sanki bana aitmiş gibi geliyor. Tanrıya 'Onu bana ver!' diye dua edemiyorum çünkü o bir başkasına ait.