”Okumadan geçemediğim için okuyorum, sıkılsam da okuyorum. Düşünmek için okuyorum, hayran olmak için okuyorum, eğlenmek için okuyorum. Okuyup yoruluyorum. Dinlenmek için de gene okuyorum.”
Ne yazık ki aile, sağlıklı bir aileye dönüşemediğinde; bir arada yaşamak ve birbirlerine katlanmak zorunda kalan, bu zorunluluğun acısını da birbirlerinden çıkaran, öfkeli ve travmatize olmuş bir kalabalığa dönüşür.