Yok hapisten yeni çıkmış falan sürekli birileri kendini hatırlatıyor falan filan. Güzel değildi. Yine de çok sıkmadı ve okunaklıydı. Seriye devam edilebilir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu sefer ki çizimler gerçekten iyiydi. Çizerin en iyi çizimleriydi. Manga da güzel gibiydi. Merak ettirdi ve sonlara doğru biraz gerdi. Sonlarda saçmalasa da fena değildi. Sanki içerik pek düşünülmeden oluşturulmuş bir eser gibiydi.