"Ben müzisyenim. Diplomatik davranmama gerek yok, yani ünlü olacağım o beş dakikanın peşinde değilim. Ben sadece dürüst olmaya çalışan bir müzisyenim." -Amy
İkinci kitap gerçekten çok daha iyiydi. Yeni bir kapı bekçisinin gelişi ve sona bağlayış. Oldukça hoştu. Heyecanla okudum. Sanırım seri bitti anlayamadım.
Evet seri bitmiş. Güzel bir son olmuş.