VE BİTTİ. Tabii Türkçe'ye çevirilen seri bitti orası ayrı. Son kitap olarak gerçekten iyiydi. Sonları beklediğim gibi değildi ama son sahnesi klasikti. Daha maceralı ve heyecanlı bir final oldu. Güzel bir şekilde noktalandı. Beğendim. Hevesle okuduğum bir kitap oldu. Seri olarak da bitirdiğim ikinci seri oldu. Güzeldi.
Okuduğum ilk kitaptı zamanında.2011 de bitirmiştim. Daha sonra tekrar okudum. Böylece iki kez okuduğum ilk kitap oldu. Sevdiğim güzel bir klasik. Macerası da güzeldi. Eğlenceli sayılabilirdi. Benim için özel bir kitaptır.
Karlar KraliçesiHans Christian Andersen · Serhat Yayınları · 0622 okunma