B.

''- Xururuca! + Ne var? - Ağlamak kötü bir şey mi? + Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun? - Bilmiyorum, bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes...''
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"İnsan yüreğinin, bütün sevdiklerini içine alabilmesi için çok büyük olması gerektiğini bilmelisin."
"Uyuyalım. İnsan uyudu mu her şeyi unutur."
''Sessizlik içindeydi her yer, ölümün kadifeden ayakları gezinir gibi. Ve ben, yaşamaya hükümlüydüm; yaşamaya!''