Kitapbaz

Kitapbaz
@Olric_1
"Kendi kendime nefretimin çerçevelediği ve çirkinleştirdiği bu dünyada yalnızım" Peyami safa
Zekice hareket etmek, zekadan daha fazlasını gerektirir Fyodor Dostoyevski
Reklam
"insanlar yalana o kadar alıştı ki,doğruyu söylemek gerekirse diye deyim ürettiler" Fyodor Dostoyevski
"Yalnızım, evet, herkes yalnızdır, yalnızız."
"...yalnızım,evet herkes yalnızdır,yalnızız.Bütün ihtilâflarımızda yalnızlıklarımız çarpışıyor.Hatta kendi kendimize mücadelelerimizde bile 'kendilerimiz' birbirine karşı yalnızdır."